19 lipca 2022 O Coworkingu
Co Twoje biurko mówi Twoim klientom?

Jaki jest obecnie stan Twojego biurka w biurze?

Czy jest zabałaganione? Czy jest eleganckie i schludne? A może przydałoby się je wyczyścić?

Twoje biurko faktycznie ma moc komunikowania się z klientami; nie, nie sugerujemy, że szepcze do ich podświadomości, ale może dać im złe pierwsze wrażenie o tobie, jeśli biurko jest pokryte papierem, notatki samoprzylepne, i ogólnie wygląda niezorganizowany.

Jak byś się czuł, gdybyś wszedł do biura i chciał, żeby ktoś ci pomógł, ale osoba, przed którą skończyłeś siedzieć, miała biurko pokryte papierami? Czy czułbyś się pewny, że jest w stanie Ci pomóc, czy też martwiłbyś się, że może zgubić coś ważnego lub nawet zapomnieć oddzwonić, aby odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Pierwsze wrażenie ma kluczowe znaczenie w biznesie i obejmuje cały szereg różnych obszarów tematycznych. Nie tylko musisz upewnić się, że twoje wysiłki komunikacyjne są na punkcie, ale także musisz upewnić się, że twój język ciała mówi im właściwą rzecz, że twój projekt biura jest in-keeping z twoim poczuciem biura i daje im poczucie powitania, ale musisz także upewnić się, że pozory są tym, czym powinny być.

Zagracone biurko nie daje świetnego wrażenia!

Jeżeli twój biurko jest gotowy dla dobrego czysty lub ty no jesteś zbyt pewny jak iść o zaczynać declutter, sprawdzać ten wideo.

Ja no jest tylko bałagan i bałagan który może dawać klientowi zły wrażenie i powodować one gubić zaufanie w ty, ale styl twój biurko zbyt. Jeśli to się rozpada, jest bardzo staromodne, lub po prostu nie wydaje się wystarczająco duże dla Ciebie do pracy, mogą się zastanawiać, dlaczego nie masz odpowiednich narzędzi do pracy. To może źle świadczyć o Twojej firmie, ponieważ będą również myśleć, że nie inwestujesz we właściwe obszary.

To właśnie najmniejsze rzeczy mogą wywołać złe wrażenie, dlatego ważne jest, abyś jako firma i jako indywidualny pracownik zdał sobie z tego sprawę i wprowadził zmiany.

Jeśli chcesz zrobić wrażenie na swoich klientach, a także zapewnić swoim pracownikom dobry trening, skupiając się na ich zdrowiu i samopoczuciu, może zdecydujesz się na biurka stojące lub z regulacją wysokości? Takie biurka nie tylko dobrze wyglądają, ale również przynoszą korzyści pracownikom.

Kiedy rozszerzysz ten sposób myślenia na resztę biura, staniesz w dobrej pozycji, jeśli chodzi o robienie jak najlepszego wrażenia. Upewnij się, że biuro jest czyste i schludne, że wszystko ma swoje miejsce, a wystrój jest wesoły i wygodny. Atmosfera" biura jest ważna, ponieważ może to mieć wpływ na nastrój.

Małe i ciemne biuro może sprawić, że ktoś poczuje się negatywnie w chwili, gdy do niego wejdzie, a to wcale nie stworzy dobrego wrażenia. Jeśli jednak do biura wpada dużo naturalnego światła, a wystrój jest jasny i atrakcyjny, zauważysz, że każdy, kto wejdzie do pomieszczenia, będzie w znacznie lepszym nastroju!

Wykazano, że rośliny biurowe wpływają na nastrój, więc może dodaj kilka ukłonów w stronę natury wokół swojej przestrzeni i obserwuj korzyści. Oczyszczają one powietrze, ale także pomagają ludziom czuć się mniej zestresowanymi, bardziej zrelaksowanymi i ogólnie szczęśliwszymi. To wszystko są elementy, które mogą zrelaksować klienta i pozwolić mu spojrzeć na Twoją firmę w pozytywnym świetle.

Znaczenie zrobienia dobrego pierwszego wrażenia nigdy nie powinno być pomijane i często to właśnie najmniejsze szczegóły mają największy wpływ.

Zobacz również
O Coworkingu

Zdecydowanie zbyt wiele osób zakłada, że zarządzanie i przywództwo to łatwe role. Myślą, że wystarczy usiąść za biurkiem i mówić ludziom, co mają robić. Jest to dość sprawiedliwe...

Każdy pracodawca ma obowiązek zapewnić swoim pracownikom bezpieczeństwo w czasie pracy. Oznacza to zapewnienie, że biuro jest wolne od zagrożeń i stworzenie harmonijnego środowiska dla osób...

Sukces firmy jest najważniejszy dla jej przetrwania, ale czym dokładnie jest sukces? To taka indywidualna kwestia. Z jednej strony, możesz myśleć, że sukces biznesowy oznacza, że osiągasz...